donderdag 7 mei 2009

Stage groenten (deel 1)

Dag bezoekers,

Jullie weten nu al wie ik ben, waar ik van hou en hoe mijn koffer eruit ziet. Maar jullie hebben nog geen kennis gemaakt met mijn stages.

Van 9 maart tot en met 13 maart 2009 had ik stage rond het BC (belangstellingscentrum) ‘Groenten’.

Het thema werd ons opgelegd maar het was aan ons om stap voor stap onze stage voor te bereiden: informatie verzamelen en selecteren, kijken voor leuke activiteiten, lesvoorbereidingen maken, materialen om te knutselen verzamelen, … Bij het voorbereiden van een stage komt heel wat kijken. Je moet er heel veel tijd, geduld en creativiteit instoppen.

Alles was klaar en ik kon op stage vertrekken. Iedere dag kwam ik vol materiaal toe op school.

Hieronder zie je enkele foto’s met telkens de bijhorende uitleg:



De kleuters moesten een schoendoos meebrengen waarin ze dan een moestuintje mochten maken.



Dit zijn de groenten die de kleuters geboetseerd hebben met klei. Ik liet ze ook eens met zoutdeeg werken, zodat ze het verschil tussen de twee eens zouden voelen.
Dit waren al enkele foto's van mijn stage maar je mag er nog meer verwachten.

Tot de volgende!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten